Prejsť na hlavný obsah

Parfuméria Notino Eurovea - Bratislava

Zatvorené
|

Pribinova 8, prízemie 81109 Bratislava

Zobraziť na mape
Gallery image 1
Otváracie hodiny
Streda:10:00–21:00
Štvrtok:10:00–21:00
Piatok:10:00–21:00
Sobota:10:00–21:00
Nedeľa:10:00–21:00
Pondelok:10:00–21:00
Utorok:10:00–21:00

AdresaPribinova 8, prízemie, 81109 BratislavaZobraziť na mapeKontaktujte nás
O predajni

Náš veľký svet vôní, krásy a zdravia vás vrelo privíta v obchodném centru Bratislava Eurovea, kde bežné nákupy meníme na zážitky. Objavujte stovky beauty produktov za rovnako výhodné ceny, ako v našom e-shope. S výberom toho správneho parfumu, make-upu aj kozmetiky všetkého druhu vám radi pomôžu vyškolení profesionáli, ktorí svojej práci naozaj rozumejú a baví ich. Môžete si tu vyzdvihnúť svoje online objednávky, vyskúšať a privoňať si k produktom, ktoré vás zaujímajú, a objavovať horúce novinky aj osvedčené bestsellery. Tešíme sa na vašu návštevu. 🖤

Platba kartou
Reklamačná služba
Priamy predaj produktov
Osobný odber
Dermo predajňa
FAQ
Máte produkt XY v pobočke? Môžem si ho tam ísť hneď kúpiť?

Pri niektorých produktoch na Notine nájdete tlačidlo vyzdvihnúť ihneď. Ak zvolíte vyzdvihnutie ihneď, pripravíme vám balíček na vybranej pobočke približne do hodiny od odoslania objednávky.

Vždy, prosím, počkajte na SMS, e-mail alebo notifikáciu v mobilnej aplikácii s informáciou, že balíček je už pripravený.

Snažíme sa mať predajne dobre zásobené, no aj tak niektoré produkty dostať len online. Ak teda pri danom produkte nevidíte možnosť vyzdvihnutia ihneď, môžete si ho objednať štandardnou cestou. V pobočke sa potom bude dať vyzdvihnúť v bežných dodacích lehotách.

Byla tato odpověď užitečná?

Keď si teraz objednám, môžem hneď po balíček do pobočky?

Bohužiaľ, to nie je možné.

Pri niektorých produktoch na Notine nájdete tlačidlo vyzdvihnúť ihneď. To znamená, že vám balíček nachystáme do predajne približne do hodiny od odoslania objednávky.

Pri ostatných objednávkach platia bežné doručovacie lehoty, ktoré sú uvedené pri produktoch.

Len čo bude balíček v pobočke pripravený na vyzdvihnutie, pošleme vám potvrdzovaciu SMS, e-mail alebo notifikáciu v mobilnej aplikácii.

Byla tato odpověď užitečná?

Dokedy si môžem balíček vyzdvihnúť?

Obvyklý čas uloženia balíčka v pobočke sú 3 dni.

Pošleme vám SMS, e-mail alebo notifikáciu do mobilnej aplikácie o tom, že je vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie. V správe zároveň uvidíte dátum, dokedy bude balíček v predajni uložený.

V MyNotino (po prihlásení do účtu) si môžete sami predĺžiť uloženie balíčka o ďalšie 2 dni.

Výnimkou sú obdobia, keď odbavujeme denne obrovské množstvo objednávok. Typicky ide o Vianoce alebo Black Friday.

Byla tato odpověď užitečná?

Nemôžem si balíček vyzdvihnúť, môžem si predĺžiť čas vyzdvihnutia?

Áno. Stačí sa prihlásiť do svojho účtu v MyNotino na našom webe, kde si sami môžete predĺžiť uloženie balíčka až o 2 dni. Výnimkou sú obdobia, keď odbavujeme denne obrovské množstvo objednávok. Typicky ide o Vianoce alebo Black Friday.

Ak ste nakupovali bez registrácie, obráťte sa, prosím, na naše zákaznícke centrum telefonicky na 02 205 702 50 alebo e-mailom [email protected]. Radi vám s predĺžením vyzdvihnutia objednávky pomôžeme.

Byla tato odpověď užitečná?

Ak je balíček uložený napr. do 19. júna, znamená to do zatvorenia dňa 19. júna?

Áno, chápete to správne. Čas na vyzdvihnutie balíčka je pritom vždy ovplyvnený otváracím časom danej pobočky.

Byla tato odpověď užitečná?

Prečo nemôžem zavolať na konkrétnu pobočku?

Tie najpresnejšie informácie o produktoch a objednávkach vám vždy poskytne naše zákaznícke centrum telefonicky na 02 205 702 50 alebo e-mailom [email protected].

Byla tato odpověď užitečná?

Ďalšie predajne Notino
Zatvorené

Košice, Aupark Košice

Námestie Osloboditeľov 1, 1. poschodie 040 01 Košice

Detail predajne