Annayake 24H Hydration

ľahký krém s hydratačným účinkom

Annayake 24H Hydration ľahký krém s hydratačným účinkom
Annayake 24H Hydration ľahký krém s hydratačným účinkom
50 ml
33,90

Kód: ANN0035 | Viac než 20 ks na sklade
1
Kuriérom GLS
pondelok 26. 8. 2019
Osobný odber
sobota 24. 8. 2019
Annayake 24H Hydration
50 ml | 33,90

Popis produktu Annayake 24H Hydration

Aby bola pleť zdravá a krásna, je potrebné sa o ňu dobre starať. Prípravok na deň aj noc Annayake 24H Hydration dodá pleti všetku potrebnú starostlivosť.

Vlastnosti:

  • hĺbkovo pleť hydratuje a vyživuje
  • dodáva pleti sviežosť a jas
  • dodáva pleti jemnosť a pružnosť

Použitie:
Naneste na čistú pleť a jemnými, krúživými pohybmi rozotrite.

Vlastnosti

Kedy používať
na deň, na deň aj noc, na noc
Konzistencia
krém
Ochrana pred slnkom
bez SPF
Typ pleti
normálna, suchá, zmiešaná
Účinok
hydratácia
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Annayake

Annayake, vedúca japonská značka módy, kozmetiky a v neposlednom rade tiež parfémov, sa delí so západným svetom o sofistikovaný japonský prístup k životu. Značka si získala po celom svete obľubu u tých najnáročnejších zákazníkov kladúcich dôraz na precíznosť, delikátnosť a originalitu.

Značka Annayake bola založená v roku 1988, jej korene však siahajú oveľa ďalej. Prístup značky k vývoju všetkých produktov sa totiž nesie v znamení rešpektu k tisícročnej tradícii japonskej precíznosti. Súčasne Annayake vždy berie na zreteľ premeny v životnom štýle a očakávania svojich zákazníkov, a tak sú jej kozmetika, parfémy a ďalšie výrobky dokonalým spojením toho najlepšieho zo starodávnej kultúry s najnovšími trendmi a postupmi.

Prvý parfém Annayake bol uvedený na trh v roku 2000 a dnes portfólio značky zahŕňa už takmer dve desiatky unikátnych a dokonale vyladených vôní pre mužov a ženy. Na vonných kompozíciách vyznačujúcich sa atraktívnym stretávaním Východu a Západu sa podieľali renomovaní návrhári vôní, ako sú Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud alebo Martine Pallix.

Annayake znamená úplne novú dimenziu vôní, založenú na skúsenostiach z mimoriadne úspešného pôsobenia vo svete kozmetiky a dotvárajúcu koncept „celkovej krásy“.