


Tzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo. | čierne ríbezle, černice, malina |
Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | jazmín, fialka |
Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň. | drevité tóny, pižmo, ambra |
Druh vône | ovocná, kvetinová |
Nespútaná, moderná, svoja – taká je parfumovaná voda Burberry Her, ktorá je príbehom o pulzujúcej atmosfére Londýna.
- ovocná gurmánska vôňa
- pre dynamickú, mladistvú ženu
- vhodná na každodenné nosenie
Zloženie vône
V prvých momentoch ucítite lahodne sladké ovocné spojenie čiernych ríbezlí, čučoriedok a malín. Potom rozkvitne omamné kvetinové srdce, v ktorom sa snúbi zvodný jazmín s fialkou. Základ vonnej kompozície utvára hrejivá ambra, pižmo a drevité akordy, vďaka ktorým je vôňa veľmi ženská a podmanivá.
Príbeh vône
Parfumovaná voda Burberry Her je stelesnením atmosféry Londýna, dynamického mesta, ktoré sa neustále premieňa. Vôňa tak dokonale doplní osobnosť ženy, ktorá miluje dobrodružstvo a nebojí sa vyčnievať z davu. Vyskúšajte aj vy túto modernú ovocnú vôňu v britskom podaní, ktorá bola uvedená na trh v roku 2018.
Kompletné zloženie
ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE, WATER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, LIMONENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, LINALOOL, BHT, ALCOHOL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, EXT. VIOLET 2 (CI 60730), RED 33 (CI 17200), YELLOW 5 (CI 19140).
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
- Uchovávajte mimo dosahu detí.
- Horľavé.
- Nesmie prísť do kontaktu s očami.
Burberry – ikonická a rýdzo britská značka je doslova esenciou krajiny svojho vzniku. Vo svete módy aj parfémov dnes stelesňuje nadčasovú eleganciu, vycibrený štýl a odkaz na tradície.
Značka Burberry sa zrodila už v roku 1856, keď mladý Thomas Burberry začal pracovať v obchode s oblečením pre vonkajšie aktivity. Zameral sa na vývoj nových materiálov a v roku 1888 si svoju práve vynájdenú vodoodolnú, ale napriek tomu priedušnú látku gabardén nechal patentovať.
Praktické kúsky oblečenia Burberry ocenila napríklad výprava Roalda Amundsena pri ceste na južný pól. Dôstojníci slúžiaci v 1. svetovej vojne zas nosili kabátiky, ktoré sa stali vyhľadávanými aj medzi civilistami. V 50. rokoch sa potom značka stala dvorným dodávateľom britskej kráľovskej rodiny.
Ikonické logo s cválajúcim rytierom na koni a kockovaný vzor je už dlhé desaťročia zárukou prémiovej kvality, rovnako ako kozmetika a vôňa Burberry. Tradičné hodnoty značky v sebe skrýva každý parfém Burberry. Kúzlo britskej elegancie tak môžete na vlastnej koži sami vyskúšať aj vy.