Collistar Man

denný revitalizačný krém proti vráskam

Collistar Man denný revitalizačný krém proti vráskam
Collistar Man denný revitalizačný krém proti vráskam
42,90

Ušetríte 10%
50 ml
38,60

Kód: COL0390 | Viac než 20 ks na sklade

Produkt môže mať odlišné balenie než to, ktoré je na obrázku.

1
Darček pre vás
Vyberte si v košíku váš darček na cesty pri nákupe nad 40 €.
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Kuriérom GLS
už zajtra utorok 27. 8. 2019
Osobný odber
už zajtra utorok 27. 8. 2019
Collistar Man
50 ml | 38,60

Popis produktu Collistar Man

Pleťový krém Collistar Man poskytne vašej tvári každý deň presne takú starostlivosť, akú si zaslúži.

Vlastnosti:

  • prípravok je špeciálne vyvinutý pre potreby mužskej pleti
  • vyhladzuje vrásky a celkovo vypína pleť
  • navracia pleti mladistvý vzhľad
  • hĺbkovo pleť vyživuje

Použitie:
Naneste na čistú tvár a krk a vmasírujte krúživými pohybmi. Používajte každé ráno a/alebo večer.

Vlastnosti

Kedy používať
na deň
Konzistencia
krém
Ochrana pred slnkom
bez SPF
Typ pleti
pre všetky typy pleti, vrásky a zrelá pleť
Účinok
proti starnutiu, revitalizácia
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.