Collistar Rossetto Purodlhotrvajúci rúž

Collistar Rossetto  Puro dlhotrvajúci rúž
Collistar Rossetto  Puro dlhotrvajúci rúž
odtieň 6 Beige 4,5 ml
10,90

Kód: COL01904 | Na sklade
1
Darček pre vás
Dvojfázový koncentrát pre tvarovanie tela Pure Actives Two-Phase Sculpting Concentrate 50 ml získate ako darček k nákupu kozmetiky Collistar nad 30 €.
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Kuriérom GLS
už zajtra piatok 3. 4. 2020

Popis produktu Collistar Rossetto Puro
Vlastnosti

Rúž Collistar Rossetto Puro krásne zvýrazní vaše pery a perfektne podčiarkne denné aj večerné líčenie.

Vlastnosti:

  • hydratuje a ošetruje pery
  • vyhladzuje vrásky a nedokonalosti na perách
  • pery vyzerajú plne a zdravo

Použitie:
Rúž naneste jemnými ťahmi na pery od stredu ku kútikom.

Vlastnosti

Aktívne látky
kyselina hyalurónová, retinol, aloe vera
Efekt
dlhotrvajúci

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.  

Recenzie Collistar Rossetto Puro

tracking pixel