Lacoste Redtoaletná voda pre mužov

38×
Lacoste Red toaletná voda pre mužov
Lacoste Red toaletná voda pre mužov
Odporúčaná maloobchodná cena
76,00

Ušetríte 52%
125 ml
36,40

Kód: LAC0122 | Na sklade

Tento produkt je už od výrobcu balený bez celofánu.

1
Večerné doručenie
už zajtra pondelok 6. 4. 2020

Popis parfému Lacoste Red
Zloženie

Vrhnite sa s pánskou toaletnou vodou Lacoste Red do všetkých súbojov, ktoré vám život pripraví. Jednoznačne uspejete, pretože Lacoste Red je vôňou víťazov. Mieša v sebe ležérnosť aj nespútanosť, čo symbolizuje krokodíl na dravom červenom podklade flakónu. Objavte unikátny kokteil aromatických ingrediencií, ktorý predurčuje svojich nositeľov na víťazstvo.

  • prepojenie elegancie, športového štýlu a šarmu
  • jednoduchý a napriek tomu prepracovaný dizajn flakónu
  • využijete na denné nosenie aj večerné akcie

Zloženie vône
V počiatočných tónoch sa snúbi zelené jablko so vzácnym drevom tuje. Na pikantnosti vône zas v jej srdci pridáva pačuli, smrek a céder. Tajomná jazmínová aróma dodáva až afrodiziakálnu zmyselnosť. Záver patrí vetiveru a podmanivej vôni pižma.

Príbeh vône
I keď bola uvedená už v roku 2004, do dnešných dní je pánska toaletná voda Lacoste Red cenená pre nadčasové spojenie vonných akordov. Je určená mužom, ktorí nerobia kompromisy a radi víťazia. Ako všetky vône značky Lacoste, aj táto zosobňuje ležérnosť a jedinečný šarm.

Zloženie

Tzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo.
Hlava
tuja, jablko
Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
Srdce
jazmín, céder, smrek
Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň.
Základ
pižmo, vetiver, pačuli
Druh vône
aromatická

Napísali sme o Lacoste Red
Články

O značke Lacoste

Lacoste je symbolom neformálnej elegancie, a to tak v oblasti módy, ako aj vo svete parfémov. Značku založil v roku 1933 známy tenista René Lacoste a spočiatku sa orientovala výhradne na výrobu športového oblečenia. Francúzsky šampión si prial cítiť sa pri hre pohodlne, zároveň však stále ako džentlmen. Uvoľnenosť, jednoduchosť i prirodzená elegancia sa tak dodnes odrážajú v Lacoste móde i vôňach.

René Lacoste dal značke nielen svoje meno, ale tiež známy symbol – zeleného krokodíla. Ten je inšpirovaný prezývkou „Aligátor“, ktorú tenista získal od amerických novinárov po tom, ako mu jeho kapitán na Davis Cupe prisľúbil kúpiť za vyhraný zápas krokodílí kufor.

Prvý parfém Lacoste bol predstavený v roku 1984 a nasledovali ďalšie rady vôní pre mužov aj ženy, z ktorých väčšina bola inšpirovaná rôznymi športmi. Pánske aj dámske parfémy Lacoste sú symbolom uvoľnenej elegancie už niekoľko desiatok rokov a patria k najznámejším módnym značkám súčasnosti.

Recenzie Lacoste Red

tracking pixel