PhilipsSonicare HX3806/31 ústna sprcha na cesty
O dôležitosti pravidelného čistenia medzizubných priestorov niet pochýb. Preto sa spoľahnite na vysokoúčinné riešenie. Ústna sprcha Philips Sonicare HX3806/31 je podľa laboratórnych štúdií až 2× účinnejšia než bežné medzizubné kefky a odstraňuje zo zubov až 99,9 % bakteriálneho povlaku. Za jednu minútu ste hotoví. Vďaka inteligentnej technológii je celý proces rýchly, jednoduchý a pohodlný.
Vlastnosti:
- 2× účinnejšie čistenie než s medzizubnou kefkou (podľa laboratórnej štúdie)
- odstraňuje zo zubov až 99,9 % bakteriálneho povlaku
- dôkladné čistenie a s malým úsilím
- kompletné vyčistenie za 1 minútu
- s cestovným vreckom
Technická špecifikácia:
- technológia Quad Stream so 4 dýzami pokrývajúcimi väčšiu plochu – efektívne čistenie
- technológia Pulse Wave – plynulé vedenie od zuba k zubu
- 2 režimy čistenia (Clean, Deel Clean), 3 intenzity
- dýza s 360° rotáciou na čistenie v akejkoľvek polohe
- kompletné čistenie za 60 sekúnd
- USB-C – na rýchle a pohodlné nabíjanie
- až 14 dní prevádzky na 1 nabitie
Ako používať:
Postupujte podľa návodu na použitie.
Návod na použitie nájdete TU
Vlastnosti
Typ napájania | akumulátorový |
Značka Philips je dôverne známa v mnohých domácnostiach. Sedem modrých písmen v logu so štítom, hviezdami a vlnami nás sprevádza už viac ako 120 rokov. Za obdobie svojej existencie si spoločnosť Philips vybudovala povesť poprednej a mimoriadne dôveryhodnej značky pre oblasti zdravotnej starostlivosti, životného štýlu a osvetlenia.
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene a jej cieľom bolo pokryť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý priniesla postupujúca elektrifikácia. Jedna z vôbec prvých kampaní bola spustená v roku 1898, keď Anton Philips použil ako marketingový nástroj súbor pohľadníc s holandskými národnými krojmi, keď na každú pohľadnicu pridal slovo Philips zostavené zo žiaroviek.
Postupne sa spoločnosť Philips začala orientovať aj na ďalšie sféry. Dnes je jednotkou v oblasti starostlivosti o osoby s chorobami srdca, akútnej starostlivosti a domácej zdravotnej starostlivosti, energeticky úsporných osvetľovacích riešení a nových osvetľovacích aplikácií a tiež v oblasti pánskeho holenia, zastrihávania a zubnej starostlivosti. V centre jej záujmu stále stoja inovácie a zavádzanie najnovších technológií pre komfort spotrebiteľov. Zásada „rozum a jednoduchosť“ odráža odhodlanie Philips byť trhovo orientovanou spoločnosťou poskytujúcou produkty a služby, ktoré zodpovedajú sľubu danému zákazníkom: „Navrhnuté podľa vás, jednoduché na použitie a moderné.“
Na internetových stránkach notino.sk ponúka Philips svojim zákazníkom výrobky pre mužov aj ženy predovšetkým z radu Osobná starostlivosť určené pre starostlivosť o pleť, vlasy a telo. Môžete tu však tiež nájsť zubné kefky Philips Sonicare z radu Starostlivosť o zuby a ďasná, ktoré sú vybavené našou patentovanou sonickou technológiou pre dokonalý pocit z vyčistených zubov.
Ako súčasť svojho aktuálneho smerovania predstavila spoločnosť Philips nový značkový rad „inovácie a vy“ vychádzajúci zo silného presvedčenia, že inovácia má zmysel iba vtedy, ak je založená na hlbokom porozumení potrebám a želaniam zákazníkov.
Značka Philips patrí k tradičným a prevereným hodnotám a dnes sa identifikuje predovšetkým maximálnym dôrazom na inovácie a potreby zákazníkov. S výrobkami Philips si kupujete to najlepšie z tradičných hodnôt v spojení s najmodernejšími trendmi.