Bourjois Volume Glamour

riasenka pre objem a natočenie rias

Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
Bourjois Volume Glamour riasenka pre objem a natočenie rias
odtieň 71 Wonder Black 6 ml
6,80

Kód: BOU0836 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Darček pre vás
Len tento týždeň môžete získať zľavu 25 % na tento produkt. Použite kód bf25sk. Viac informácií nájdete tu. Akcia sa nevzťahuje na produkty v akcii a vo výpredaji.
Bourjois Volume Glamour
odtieň 71 Wonder Black 6 ml | 6,80

Popis kozmetiky Bourjois Volume Glamour

Túžite mať perfektne natočené riasy plné objemu? Maskara Bourjois Volume Glamour s push-up efektom vám zaistí zvodný pohľad na celých 16 hodín.

Vlastnosti:

  • zaisťuje niekoľkonásobný objem a nadvihnutia rias
  • kefka so štetinkami do 15 rôznych smerov natočí každú riasu
  • hodvábna, sýto čierna textúra riasy nezaťažuje ani nezlepuje
  • riasy zostávajú pružné a nalíčené 16 hodín
  • vhodná aj pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek

Ako aplikovať:
Kefku maskary priložte ku korienkom rias na hornom viečku a vyčešte ich pohybom zo strany na stranu. Aplikáciu opakujte na spodných riasach. V prípade potreby naneste druhú vrstvu.

Vlastnosti

Farba
čierna
Typ riasenky
pre objem, tvarujúca
Vodoodolné
nie

O značke Bourjois

Francúzska značka Bourjois, založená v roku 1863 vizionárom Josephom-Albertom Ponsinom, sa špecializuje hlavne na dekoratívnu kozmetiku. Jej prvými produktmi boli voskové make-up tyčinky, určené výhradne pre potreby divadelných hercov a nesúci vtipné názvy ako „Jealous“ („žiarlivý“) či „Lovesick“ („roztúžený“).
Dnes Bourjois dodáva na trh pestrú škálu výrobkov – maskary, ceruzky na oči, rúže, čistiace mlieka, dezodoranty, sprchovacie gély, parfémy a iné – pričom cielia najmä na ženy. Stále sa však snažia držať svojej pôvodnej filozofie a ponúkať zákazníkom špičkovú kvalitu za rozumnú cenu. Make-upy Bourjois sú odvážne, vkusné a elegantné a hodia sa na každú príležitosť aj náladu. Vôňa vás potom prekvapí svojou zmyselnosťou a intenzitou.
Stojí za zmienku, že „mladšia sestra Chanel“ (ako sa Bourjois sama prezentuje) je doslova posadnutá farbami. V jej katalógu nájdete 400 rôznych odtieňov, pričom štvrtina z nich sa každý rok obmieňa v závislosti od aktuálnych trendov. Veľký dôraz sa kladie aj na dizajn obalov – Bourjois dokonca pravidelne vyrába limitované zberateľské série v štýle vintage.
Bourjois si zakladá tiež na tom, že sa neustále snaží vyvíjať nové, inovatívne prípravky. Okrem iného vynašla maskaru s dvoma koncami (Coup de Théâtre) či práškové očné tiene v šikovnej škatuľke so zabudovanou kefkou (Suivez Mon Regard). Kozmetiku Bourjois s obľubou používajú nielen profesionálni maskéri a stylisti, ale aj celý rad celebrít, ako napr. Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton či členovia populárnej chlapčenskej kapely One Direction.
Značka Bourjois iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať krásne, túžia si vytvoriť svoj vlastný osobitý imidž, sú kreatívni a radi sa líčia.