Coach Coach for Men toaletná voda pre mužov

- Popis parfému
- O značke
- Recenzie 10
Popis parfému Coach Coach for MenZloženie
Inšpirovaná všetkými rebelmi a rojkami, vytvorená na mieru moderným mužom, ktorí žijú po svojom. Toaletná voda pre mužov Coach for Men symbolizuje ducha americkej značky Coach, vyhlásenej svojimi prvotriednymi koženými doplnkami.
- aromatická vôňa s drevitými tónmi
- pre moderného muža
- vhodná na každodenné nosenie
Zloženie vône
Hneď v úvode ucítite šťavnaté citrusy v kontraste so sladkou hruškou. Srdce vône tvoria hrejivé tóny kardamómu a koriandra, ktoré prechádzajú do základu vône, ktorý sa nesie v znamení semišu, vzácnej pravej ambry, ambrového dreva a haitského vetiveru.
Príbeh vône
Vôňa Coach for Men bola uvedená na trh v roku 2017. Za jej vonnou kompozíciou stojí Anne Flipo a Bruno Jovanovic. Tvárou kampane sa stal herec James Franco, ktorý stelesňoval ideál moderného muža. Ikonický flakón vône zdobí logo s kočiarom a kožená visačka.
Zloženie
- HlavaTzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo.
- grapefruit, kumquat, levanduľa, bergamot, hruška
- SrdceTzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
- pakost, koriander, kardamóm
- ZákladTzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň.
- haitský vetiver, semiš, ambrové drevo, pravá ambra
- Druh vône
- aromatická, drevitá
O značke Coach
Coach – vôňa ikonickej americkej značky. Americká značka koženého tovaru Coach je známa predovšetkým exkluzívnymi dámskymi kabelkami, ale po celom svete je obľúbený aj jej ďalší tovar, ktorý dnes zahŕňa okrem iného odevy, obuv, okuliare, batožinu, doplnky a v neposlednom rade parfémy.
História značky Coach sa začala písať v roku 1941, keď skupina šiestich remeselníkov pracujúcich s kožou na Manhattane založila jej predchodcu. Čoskoro sa spoločnosť rozšírila o Milesa a Lillian Cahnovcov, ktorí ju nasmerovali k hviezdnej budúcnosti vďaka svojim skúsenostiam z oblasti koženého tovaru a výroby batožiny a svojmu citu pre obchod.
Značka, ktorá začínala ako dielňa rodinného štýlu poháňaná oddanosťou svojich zakladateľov voči kvalite, majstrovskému remeselníctvu a inováciám, sa po niekoľkých dekádach stala ikonickou americkou značkou batožiny, doplnkov a parfémov. Niekoľkokrát počas svojej existencie zmenila majiteľa, ale vždy si zachovala renomé jednej z najobľúbenejších vo svojom odbore, okrem iného vďaka pretrvávajúcemu dôrazu na precíznosť a tie najlepšie materiály.
V roku 2007 uviedla na trh prvý parfém a aj v tomto odbore vyniká Coach svojou vášňou pre kvalitu, dokonalosť a moderný dizajn. Dnes má na svojom konte viac ako dve desiatky vôní pre ženy i mužov, ktoré vytvára v spojení s Estée Lauder. Kreatívne sa na parfémoch značky Coach podieľa spoločnosť Firmenich a návrhárky parfémov Honorine Blanc a Celine Barel.