



Popis Karl Lagerfeld Lagerfeld Classic
Hlava Tzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo. | aldehydy, bergamot, citrón, čaj, šalvia, zelené tóny |
Srdce Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | céder, jazmín, koreň kosatca, pačuli, ruža, santalové drevo, tabak |
Základ Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň. | ambra, mach, pižmo, fazule tonka, vanilka |
Druh vône | orientálna, drevitá |
Tradičný džentlmen si vždy získa rešpekt, uznanie aj srdce vysnívanej ženy. Toaletná voda pre mužov Karl Lagerfeld Lagerfeld Classic vám pristane rovnako perfektne ako dobre padnúci oblek a vďaka nej vynikne sila vašej osobnosti. Harmonické spojenie kvality, luxusu a prírodných zložiek vytvára nadčasovú klasiku, v ktorej sa budete cítiť ako vo vlastnej koži.
- orientálno drevitá vôňa pre pravých elegánov
- neobvyklá harmónia intenzívnych ingrediencií
- ideálna na denné nosenie na jeseň a v zime
Zloženie vône:
Úvodný príval sviežosti zelených tónov, bergamotu a citróna skvele vyvažuje aróma čaju, aldehydov a omamnej šalvie. Následne sa začne prejavovať výrazne orientálny nádych kompozície. Ďalšou v poradí je hrejivosť cédrového a santalového dreva v kombinácii s rozkvitnutou ružou, tajomným jazmínom a zvodným koreňom kosatca. Svoju štipku exotiky do kompozície prináša pačuli. Nechýba ani dymová aróma tabaku. Sladkastá fazuľka tonka a vanilka sa miešajú so zmyselnou ambrou a zemitým machom a najviac sa prejavia pri doznievaní vône.
Príbeh vône:
Pánska vôňa Karl Lagerfeld Classic z roku 1978 je určená mužom, ktorí si ctia úctu k tradíciám a netúžia po experimentovaní. Načo skúšať neznáme, keď máme dokonalosť v podobe tejto toaletnej vody na dosah? Jednoduchý sklenený flakón so strieborným viečkom s krúžkom evokuje klasickú uhladenosť a charizmu rozhodných mužov. Dizajn flakónu je rovnako ako samotná vôňa nadčasovo elegantný. Ako inak – navrhol ho sám Karl Lagerfeld.