


Konzistencia | pena |
Typ vlasov | všetky typy vlasov |
Účinok | objem vlasov |
Typ pokožky hlavy | všetky typy pokožky hlavy |
Stupeň fixácie | slabá fixácia |
Dajte svojmu uľahnutému účesu nekompromisnú stopku. Pena pre objem TIGI Catwalk Your Highness vaše jemné vlasy rýchlo nadvihne už od korienkov. Zbytočne ich pritom nezaťaží a zanechá ich nielen úžasne hebké, ale aj žiarivo lesklé. Extrakty z fialky, jazmínu a levandule navyše vo vlasoch zneutralizujú elektrický náboj. Kedysi rozlietaný účes bude konečne spoľahlivo držať tvar.
Vlastnosti:
- dodáva vlasom objem už od korienkov
- nadlho definuje tvar účesu
- chráni vlasy pred elektrizovaním
- zanecháva ich hebké a žiarivo lesklé
- zbytočne ich nezaťažuje
Zloženie:
- extrakty z fialky, jazmínu a levandule – eliminujú statickú elektrinu vo vlasoch
Ako aplikovať:
Pena TIGI Catwalk Your Highness sa nanáša ku korienkom vlhkých, umytých vlasov. Potom ich pomocou fénu vysušte dosucha.
Kompletné zloženie
WATER (AQUA/EAU), DIMETHYL ETHER, VP/VA COPOLYMER, PVP, ISOBUTANE, PEG-45 PALM KERNEL GLYCERIDES, PHENOXYETHANOL, PPG-5-CETETH-20, CAPRYLYL GLYCOL, CARBOMER, TRIETHANOLAMINE, POLYSORBATE 20, FRAGRANCE (PARFUM), POLYQUATERNIUM-7, BUTANE, TETRASODIUM EDTA, BENZOPHENONE-4, PROPANE, ISOPROPYL ALCOHOL, LAURTRIMONIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL.
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
- Mimoriadne horľavý aerosól.
Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).