Annayake Undo Pour Hommetoaletná voda pre mužov

1×
Annayake Undo Pour Homme toaletná voda pre mužov
Annayake Undo Pour Homme toaletná voda pre mužov
100 ml
47,20

Kód: ANN0010 | Na sklade
1

Pridané do košíka

Annayake Undo Pour Homme toaletná voda pre mužov
| 1 ks | 47,20
Zásielkovňa
pondelok 21. 10. 2019
Osobný odber
pondelok 21. 10. 2019
  • Popis parfému
  • O značke
  • Recenzie

Popis parfému Annayake Undo Pour Homme
Zloženie

  • sladko korenená vôňa
  • pre aktívneho muža
  • na bežné nosenie, ale aj na špeciálnu príležitosť

Zloženie

Hlava
bergamot, citrón, mandarínka
Srdce
čaj, koriander, levanduľa, muškátový oriešok
Základ
céder, labdanum, pižmo, tabak
Druh vône
drevitá, korenistá

O značke Annayake

Annayake, vedúca japonská značka módy, kozmetiky a v neposlednom rade tiež parfémov, sa delí so západným svetom o sofistikovaný japonský prístup k životu. Značka si získala po celom svete obľubu u tých najnáročnejších zákazníkov kladúcich dôraz na precíznosť, delikátnosť a originalitu.

Značka Annayake bola založená v roku 1988, jej korene však siahajú oveľa ďalej. Prístup značky k vývoju všetkých produktov sa totiž nesie v znamení rešpektu k tisícročnej tradícii japonskej precíznosti. Súčasne Annayake vždy berie na zreteľ premeny v životnom štýle a očakávania svojich zákazníkov, a tak sú jej kozmetika, parfémy a ďalšie výrobky dokonalým spojením toho najlepšieho zo starodávnej kultúry s najnovšími trendmi a postupmi.

Prvý parfém Annayake bol uvedený na trh v roku 2000 a dnes portfólio značky zahŕňa už takmer dve desiatky unikátnych a dokonale vyladených vôní pre mužov a ženy. Na vonných kompozíciách vyznačujúcich sa atraktívnym stretávaním Východu a Západu sa podieľali renomovaní návrhári vôní, ako sú Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud alebo Martine Pallix.

Annayake znamená úplne novú dimenziu vôní, založenú na skúsenostiach z mimoriadne úspešného pôsobenia vo svete kozmetiky a dotvárajúcu koncept „celkovej krásy“.  

Recenzie Annayake Undo Pour Homme

5.0
1
Zobraziť hodnotenie podľa vlastností
vzhľad flakónu
výdrž vône
intenzita
celkový dojem