Collistar After Sun

sprchový balzam po opaľovaní

Collistar After Sun sprchový balzam po opaľovaní
Collistar After Sun sprchový balzam po opaľovaní
Collistar After Sun sprchový balzam po opaľovaní
250 ml
11,23

Kód: COL0651 | 1 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
pondelok 24. 9. 2018
Osobný odber
utorok 25. 9. 2018
Collistar After Sun
250 ml | 11,23

Popis kozmetiky Collistar After Sun

Prípravok po opaľovaní Collistar After Sun zaistí slnkom namáhanej pokožke potrebnú regeneráciu a upokojenie.

Vlastnosti:

  • dodáva pocit sviežosti
  • ošetruje a regeneruje
  • intenzívne hydratuje
  • zintenzívňuje a predlžuje opálenie
  • upokojuje pokožku po opaľovaní

Použitie:
Používajte počas sprchovania na pokožku vystavenú slnečnému žiareniu. Napeňte a potom dôkladne opláchnite. Vhodné na každodenné použitie.

Vlastnosti

Konzistencia
balzám
Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.  

Menu

TOPlist