


Typ pleti | pre všetky typy pleti |
Pripravte si pleť na aplikáciu make-upu a predĺžte jeho výdrž. Vyhladzujúca báza pod make-up Collistar Make-up Base Primer vypĺňa vrásky, minimalizuje nedokonalosti pleti a zanecháva ju zamatovo hebkú na dotyk.
Nech už vás počas dňa čaká čokoľvek, váš make-up bude stále bezchybný.
Vlastnosti:
- predlžuje výdrž make-upu a udržuje ho bezchybný po celý deň
- vyhladzuje pleť a vypĺňa vrásky a linky
- zanecháva pleť hebkú a kompaktnú
- dodáva pleti zamatovú hebkosť
- minimalizuje nedokonalosti pleti
Zloženie:
- mikročastice odrážajúce svetlo – opticky zlepšujú vzhľad pleti
Ako aplikovať:
Naneste na tvár a dôkladne rozotrite. Po chvíli naneste make-up ako zvyčajne. Bázu možno používať aj samostatne na dosiahnutie prirodzene hodvábnej pleti.
Kompletné zloženie
CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PPG-25-LAURETH-25, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SILICA, PHENOXYETHANOL, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TOCOPHERYL ACETATE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, AQUA, SODIUM COCOYL ALANINATE, HYDROLYZED COLLAGEN, HYDROLYZED ELASTIN, RUTIN, PALMITOYL OLIGOPEPTIDE, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7, PHASEOLUS LUNATUS SEED EXTRACT, CETYL HYDROXYETHYLCELLULOSE, BUTYLENE GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, BHT, CITRIC ACID, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRAL, LIMONENE, LINALOOL (+/-) MICA, CI 77891, CI 75470
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.