Collistar Make-up Base Primer

vyhladzujúca báza pod make-up

Collistar Make-up Base Primer vyhladzujúca báza pod make-up
Collistar Make-up Base Primer vyhladzujúca báza pod make-up
Collistar Make-up Base Primer vyhladzujúca báza pod make-up
29,15
Zľava 45%
15 ml
16,06

Kód: COL0251 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
streda 21. 11. 2018
Collistar Make-up Base Primer
15 ml | 16,06

Popis kozmetiky Collistar Make-up Base Primer

Podkladová báza Collistar Make-up Base Primer dokonale vyhladí pleť, pripraví ju na nanesenie make-upu a zaručí dlhšiu výdrž vášho líčenia.

Vlastnosti:

  • má dlhotrvajúci efekt
  • zjemňuje
  • vyhladzuje vrásky
  • vypĺňa póry
  • dokonale pleť pripraví na aplikáciu make-upu

Použitie:
Rovnomerne a dôkladne rozotrite. Potom aplikujte make-up.

Vlastnosti

Typ pleti
pre všetky typy pleti

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.