Collistar Man

dezodorant v spreji 24h

Collistar Man dezodorant v spreji 24h
Collistar Man dezodorant v spreji 24h
Collistar Man dezodorant v spreji 24h
19,80
Zľava 10%
125 ml
17,80

Kód: COL1068 | Viac než 5 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
piatok 16. 11. 2018
Osobný odber
piatok 16. 11. 2018
Collistar Man
125 ml | 17,80

Popis kozmetiky Collistar Man

Dezodorant Collistar Man účinne bojuje proti nepríjemnému zápachu a dodá vám dlhodobo pocit komfortu a sviežosti.

Vlastnosti:

  • chráni pred nepríjemným zápachom
  • zanecháva dlhodobý pocit sviežosti
  • neblokuje prirodzené telesné procesy
  • prípravok je špeciálne vyvinutý pre potreby mužskej pokožky

Zloženie:

  • bez alkoholu

Použitie:
Pred použitím pretrepte. Aplikujte na čistú a suchú pokožku podpazušia. Vhodný na každodenné použitie.

Vlastnosti

Druh balenia
dezodorant v spreji
Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.