Nový muž. Hrdina

12. augusta 2021Notino
Ikonická značka Burberry predstavuje úplne novú pánsku vôňu s názvom Hero. Vôňa oslavujúca mužskú podstatu akoby preskúmavala dualitu tohto módneho domu a zároveň silu zvieracej ríše.

Buďte svojím vlastným hrdinom

Módny dom Burberry, ktorý založil Thomas Burberry v roku 1856, stojí na niekoľkých princípoch: britskom dizajne, inováciách a odbornom remesle. Preto niet divu, že aj všetky kolekcie vôní Burberry sa držia týchto zásad – s Burberry sú neodmysliteľne späté nielen samotné vône, ale aj majstrovsky spracované sklenené flakóny, v ktorých sa tieto podpisové parfémy ukrývajú. 

Tajomný a dobrodružný parfém Burberry Hero je zároveň prvou vôňou, ktorú pre Burberry vytvoril kreatívny riaditeľ Riccardo Tisci. Vôňa stelesňuje dualitu hneď v niekoľkých rovinách: sila a jemnosť, sila a súcit, atletika a kreativita.

Reklamná kampaň Hero vám predstavuje herca Adama Drivera ako pozitívneho a hrdinského vodcu.  Človek a kôň sa navzájom zrkadlia v pohyboch a posúvajú svoje fyzické limity, aby sa nakoniec zmenili na mýtické stvorenie – metaforu osobnej transformácie.

Prepojenie sviežich a drevitých vôní z celého sveta

Sviežu a odvážnu vôňu akoby rozjasňoval iskrivý bergamot a ešte viac oživila borievka a čierne korenie. Borievka je totiž klasickou prísadou britských parfémov, ktorá do celej palety ingrediencií vnáša žiarivú sviežosť. Jej vôňa je následne prehĺbená trojicou teplých olejov z cédrového dreva z troch odlišných pohorí: Apalačské vrchy vo Virgínii, Atlas v Afrike a Himaláje v Ázii.

Na balení Burberry Hero Eau de Toilette je​po prvýkrát monogram TB, vrytý do skleneného flakónu. Samotný flakón je silný a moderný, rovnako ako vôňa, ktorú ukrýva. Jeho hranatý tvar je abstraktným znázornením konského kopyta s vyrytým logom Burberry. 

 

produkty

Prečítajte si viac