Chanel Alluretoaletná voda pre ženy

4×
Chanel Allure toaletná voda pre ženy
Chanel Allure toaletná voda pre ženy
50 ml
74,70

Kód: CHA0051 | Na sklade
1

Pridané do košíka

Chanel Allure toaletná voda pre ženy
| 1 ks | 74,70
Kuriérom GLS
utorok 24. 9. 2019
Osobný odber
utorok 24. 9. 2019

Popis parfému Chanel Allure

Predstavuje novú, intenzívnejšiu a zmyselnejšiu interpretáciu ženského kúzla. Kúzlo je súčasťou každej ženy, rovnako ako zmyselnosť. Všetko, čo musíte urobiť je uvoľniť sa, byť sama sebou a objavíte túto veľmi neočakávanú stránku svojej osobnosti. Ženské kúzlo stojí stranou všeobecných pravidiel alebo módy: žiadne okázalosti, žiadne zložitosti - len úplná prirodzenosť. A práve taká je zmyselnosť Eau de Parfum Allure od firmy Chanel, ktorý je najnovšou reinkarnáciou ženského kúzla. Silne zmyselná príťažlivosť vône a dokonale moderný design flakónu - leštené zlato v kombinácii s matnou meďou.

Zloženie

Hlava
bergamot, broskyňa, mandarínka
Srdce
jazmín, lekno, ruža
Základ
santalové drevo, vanilka, vetiver
Druh vône
kvetinová

O značke Chanel

Zakladateľka značky Chanel, prezývaná kráľovná módy, Gabrielle Bonheur Chanel sa narodila v roku 1883 v západofrancúzskom mestečku Saumur. Módny svet však dobyla až z Paríža, a to svojím progresívnym návrhom kostýmu s nohavicami a sukňou.

Coco Chanel začínala ako barová speváčka, kde získala aj svoju prezývku. Už v roku 1912 však otvorila svoj prvý módny salón a čoskoro sa vypracovala na uznávanú návrhárku. V polovici 20. storočia udávala trendy haute couture a značku Chanel nosili osobnosti ako Jacqueline Kennedy alebo Grace Kelly.

Netrvalo dlho a G. B. Chanel rozšírila svoj záujem tiež na oblasť kozmetiky a parfumérstvo. Vôbec prvý parfém Chanel bol na trh uvedený už v roku 1921 a išlo o legendárny Chanel N° 5, ktorý je dodnes jednou z najslávnejších a najpredávanejších vôní vôbec. Kultovými však už dnes môžeme bez obáv nazvať aj vône Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport alebo Chanel Gabrielle.

Recenzie Chanel Allure

5.0
4
vzhľad flakónu
výdrž vône
intenzita
celkový dojem