Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser

zubná pasta

Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zubná pasta
Skryť produkty so špeciálnou zľavou
Kód: CLG0228 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra streda 12. 12. 2018
Osobný odber
už zajtra streda 12. 12. 2018
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser
príchuť Fresh Mint 75 ml | 1,90

Popis kozmetiky Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser

Zubná pasta Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser zaisťuje kompletnú starostlivosť o vaše zuby aj ďasná. Čistí zuby od zubného povlaku aj zvyškov jedál a súčasne ošetruje ďasná a sliznicu dutiny ústnej.

Vlastnosti:

  • spoľahlivo čistí zuby
  • ošetruje ďasná
  • obmedzuje tvorbu zubného povlaku

Použitie:
Zuby si čistite minimálne 2× denne kvalitnou kefkou.

O značke Colgate

Existuje niekoľko značiek, ktoré sa stali doslova synonymom pre svoj odbor. Medzi také patrí Colgate, jedna z vôbec najznámejších značiek zubných pást a ďalších výrobkov na ústnu hygienu. Globálna spoločnosť s viac ako dvestoročnou históriou predáva svoje produkty v 222 krajinách sveta a zabezpečuje potreby stoviek miliónov zákazníkov. Aktuálny ročný obrat prevyšuje 10 miliárd dolárov.
Colgate dnes dodáva na pulty obchodov nielen zubné pasty, ale aj zubné kefky, ústne vody, zubné nite a ďalšie výrobky na ústnu a dentálnu hygienu. Veľmi často spolupracuje so zubnými lekármi, v rámci svojich aktivít propaguje prevenciu zubného kazu a podieľa sa na osvete, či sa týka starostlivosti o chrup. Patrí medzi spoločnosti, ktoré fungujú na princípe spoločenskej zodpovednosti. Heslom Colgate je zdravý a krásny úsmev pre celú rodinu.
Výrobné portfólio zahŕňa niekoľko špeciálnych radov – výrobky na ochranu ďasien Colgate Total Pro-Gum Health, pre citlivé zuby Colgate Sensitive Pro-Relief, s bieliacimi účinkami Colgate Max White alebo Colagete Whitening, obohatené o bylinné výťažky Colgate Herbal a ďalšie. Rozsiahly program pre deti zahŕňa výrobky vhodné na starostlivosť o detský chrup.
Zakladateľ značky William Colgate sa narodil v roku 1783 v americkom Kente. Z robotníka v továrni na výrobu mydla sa postupne vypracoval až do pozície váženého a bohatého priemyselníka. Samotná spoločnosť Colgate vznikla v roku 1806 v New Yorku a jej výrobný potenciál bol vtedy úplne sústredený na klasické mydlo a sviečky. Až o veľa rokov neskôr začala vyrábať parfémované mydlá a tiež zubné pasty. Zubné pasty a prípravky na zubnú hygienu stále nesú meno svojho zakladateľa, zatiaľ čo divízia parfémovaných mydiel bola v roku 1889 premenovaná na Palmolive Soap. Oficiálne meno spoločnosti je v súčasnosti Colgate-Palmolive.
Dnes sa spoločnosť Colgate-Palmolive zameriava na štyri hlavné oblasti obchodu a výroby. Popri najznámejšej značke pre ústnu hygienu Colgate sú to značky telovej a vlasovej kozmetiky Palmolive, krmivá pre domácich miláčikov Hill's a prípravky na starostlivosť o domácnosť Ajax.
A na záver dve zaujímavosti. Vedeli ste, že Colgate začal ako úplne prvý predávať zubnú pastu v tube? Predtým sa predávala len v pohároch. Pri veľkom celosvetovom prieskume úspešnosti a dôveryhodnosti značiek v jednotlivých krajinách obsadila značka Colgate v Austrálii a v Mexiku prvé miesto a zvíťazila aj pred gigantickými výrobcami mobilných technológií alebo softvéru (napr. v ČR zvíťazil Microsoft).