Collistar Special Anti-Age

regeneračné liftingové sérum

Collistar Special Anti-Age regeneračné liftingové sérum
Collistar Special Anti-Age regeneračné liftingové sérum
Collistar Special Anti-Age regeneračné liftingové sérum
Novinka
50,60
Zľava 10%
30 ml
45,50

Kód: COL1038 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra streda 21. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra streda 21. 11. 2018
Collistar Special Anti-Age
30 ml | 45,50

Popis kozmetiky Collistar Special Anti-Age

Vypínacia starostlivosť Collistar Special Anti-Age vám zaistí mladistvý vzhľad vašej pleti.

Vlastnosti:

  • pomáha vyhladiť vrásky a jemné linky
  • spevňuje kontúry tváre
  • má liftingový efekt

Použitie:
Naneste primerané množstvo prípravku na čistú pleť a jemne vmasírujte. Sérum môžete používať pod denný a/alebo nočný krém, poprípade samostatne.

Vlastnosti

Konzistencia
sérum
Podľa problému pleti
regenerácia a obnova hustoty, spevnenie a lifting, vrásky a linky
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
vrásky, zrelá pleť

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.