Hlava Tzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo. | brusnice, citrón |
Srdce Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | šalvia, šafrán |
Základ Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň. | káva, ambra, drevo |
Druh vône | korenistá, drevitá |
Vôňa inšpirovaná vytrvalým zdolávaním prekážok, obdivuhodnými výkonmi a vášňou pre dobrodružstvo. Taká je toaletná voda pre mužov Ralph Lauren Polo Red zahalená do ohnivo červeného flakónu, ktorý spolu s jej podmanivými drevito-korenistými tónmi vzbudí v každom mužovi túžbu žiť život naplno a bez limitov. Vyskúšajte ju aj vy a pocíťte nespútanú energiu, ktorá vás nabije odhodlaním do prekonávania každodenných výziev.
- zmyselné spojenie drevitých a korenistých tónov
- nabije vás energiou do každého dňa
- má nevšedný a odvážny ostro červený flakón
Zloženie vône
Červená farba symbolizujúca vášeň, odvahu a odhodlanie nenašla cestu len na flakón vône, ale prelína sa aj jej samotným zložením. Otvára sa osviežujúcimi tónmi brusníc a citrónu, ktoré postupne vystrieda zmyselný červený šafran a šalvia. Na záver vaše zmysly pohladí lahodná aróma kávových zŕn, dreva a exotickej ambry, ktoré vôni dodávajú na sile a mužnosti.
Príbeh vône
Toaletná voda Ralph Lauren Polo Red bola po prvý raz uvedená na trh v roku 2013. Podľa slov Ralpha Laurena, zakladateľa tejto legendárnej značky, vôňa stelesňuje všetko, čo miluje na závodných autách, ktoré sú jeho vášňou. Od závratnej rýchlosti cez jedinečný štýl až po nezameniteľnú krásu a nespútanú energiu, ktorou vás nabudia. To všetko talentovaný parfumér značky Ralph Lauren, Olivier Gillotin, prevtelil do vône Polo Red.
Notino tip:
Chcete si užívať podmanivú a energickú vôňu toaletnej vody Ralph Lauren Polo Red čo najdlhšie? Vyskúšajte ju doplniť balzamom po holení a deostickom z rovnakého radu.
Ralph LaurenPolo Red toaletná voda pre mužov
Produkt môže mať odlišné balenie než to, ktoré je na obrázku, z dôvodu aktualizácie balenia výrobcom.