Too Faced
#TRENDING
celý text
Líčenie nie je len o zvýraznení rysov. Je to nástroj na zlepšenie nálady a sebavyjadrenie. Too Faced verí v silu make-upu meniť a podporovať ženy v ich sebavedomom vyjadrovaní. Značka Too Faced, ktorú v roku 1998 založili Jerrod Blandino a Jeremy Johnson, je známa svojím prístupom k líčeniu s hravým nádychom. Vytvorili inovatívne produkty ako korektor Born This Way alebo make-up Born This Way s príjemnou vôňou a nádherným obalom, ktoré vyvolávajú radosť. Od začiatku sa značka snaží byť cruelty-free a je hrdá na to, že je ružová, pozitívna a hravá a podporuje sebadôveru a láskavosť.
Líčenie je považované za prostriedok, ktorý podnecuje kreativitu a dodáva sebadôveru, aby ste mohli snívať viac, než si dokážete predstaviť. Značka sa zameriava na individualitu a jej cieľom je umožniť každému prijať svoju jedinečnú krásu. Každý produkt značky Too Faced – od ikonického korektora cez make-up až po najpredávanejšiu riasenku Better Than Sex – je vytvorený tak, aby prinášal radosť a zvýrazňoval vonkajšiu aj vnútornú krásu.
celý text