Annayake 24H Hydration

jemný sprchový krém

Annayake 24H Hydration jemný sprchový krém
Annayake 24H Hydration jemný sprchový krém
Annayake 24H Hydration jemný sprchový krém
400 ml
13,90

Skryť produkty so špeciálnou zľavou
Kód: ANN0193 | Viac než 5 ks na sklade
ks
Večerné doručenie
štvrtok 25. 10. 2018
Osobný odber
štvrtok 25. 10. 2018
Annayake 24H Hydration
400 ml | 13,90

Popis kozmetiky Annayake 24H Hydration

Sprchovací krém Annayake 24H Hydration bude rozmaznávať pokožku vášho tela a dodá jej pri umývaní potrebnú hydratáciu a výživu.

Vlastnosti:

  • šetrne čistí pokožku a zbavuje nečistôt
  • navracia pokožke komfortný pocit
  • intenzívne hydratuje
  • vyživuje a ošetruje pokožku

Použitie:
Aplikujte pri sprchovaní či kúpeli. Naneste na pokožku celého tela a potom opláchnite teplou vodou. Vhodné na každodenné použitie.

Vlastnosti

Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

O značke Annayake

Annayake, vedúca japonská značka módy, kozmetiky a v neposlednom rade tiež parfémov, sa delí so západným svetom o sofistikovaný japonský prístup k životu. Značka si získala po celom svete obľubu u tých najnáročnejších zákazníkov kladúcich dôraz na precíznosť, delikátnosť a originalitu.

Značka Annayake bola založená v roku 1988, jej korene však siahajú oveľa ďalej. Prístup značky k vývoju všetkých produktov sa totiž nesie v znamení rešpektu k tisícročnej tradícii japonskej precíznosti. Súčasne Annayake vždy berie na zreteľ premeny v životnom štýle a očakávania svojich zákazníkov, a tak sú jej kozmetika, parfémy a ďalšie výrobky dokonalým spojením toho najlepšieho zo starodávnej kultúry s najnovšími trendmi a postupmi.

Prvý parfém Annayake bol uvedený na trh v roku 2000 a dnes portfólio značky zahŕňa už takmer dve desiatky unikátnych a dokonale vyladených vôní pre mužov a ženy. Na vonných kompozíciách vyznačujúcich sa atraktívnym stretávaním Východu a Západu sa podieľali renomovaní návrhári vôní, ako sú Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud alebo Martine Pallix.

Annayake znamená úplne novú dimenziu vôní, založenú na skúsenostiach z mimoriadne úspešného pôsobenia vo svete kozmetiky a dotvárajúcu koncept „celkovej krásy“.