Bruno Banani Made for Mentoaletná voda pre mužov

7×
Bruno Banani Made for Men toaletná voda pre mužov
Bruno Banani Made for Men toaletná voda pre mužov
75 ml
18,30

Kód: BBA0013 | Na sklade

Tento produkt je už od výrobcu balený bez celofánu.

1

Pridané do košíka

Bruno Banani Made for Men toaletná voda pre mužov
| 1 ks | 18,30
Kuriérom GLS
už zajtra štvrtok 24. 10. 2019
Osobný odber
už zajtra štvrtok 24. 10. 2019
  • Popis parfému
  • O značke
  • Recenzie

Popis parfému Bruno Banani Made for Men
Zloženie

Pánska vôňa Bruno Banani Made for Man je nevyhnutnou súčasťou výzbroje majstra zvádzania. Parfém Made For Men je opatrený mužnosťou, iróniou a triezvosť. Vôňa predstavuje muža, ktorý vojde do miestnosti s iskrou v oku a lišiackym úsmevom. Je vždy pripravený na zábavu a flirtovanie a všade je ihneď stredobodom pozornosti.

Hlavu vône Bruno Banani Made for Man otvárajú osviežujúce a iskrivé akordy bergamotu, šťavnatého jablka a aromatického opojného rozmarínu. Srdcom prestupujú vodné tóny a vzácne geránium. Mužný základ sa skladá z elegantného a hrejivého cédrového dreva, hebkého machu, čistého zmyselného pižma a fazule tonka. Tento neobyčajne zvodný pánsky parfém od Bruno Banani je určený špeciálne na zvádzanie.

Príťažlivá vôňa Bruno Banani Made for Man dokonale stelesňuje muža - pokušiteľa, ktorý je úspešný, ale zároveň si z ničoho nerobí ťažkú hlavu.

Zloženie

Hlava
bergamot, jablko, rozmarín
Srdce
pakost, vodné tóny
Základ
céder, fazule tonka, mach, pižmo
Druh vône
aromatická

O značke Bruno Banani

Parfémy Bruno Banani | Dávate prednosť naozajstnej originalite korenenej štipkou extravagancie a kvapkou provokácie? Presne taká je kultová značka Bruno Banani. O jej filozofii najlepšie vypovedá slogan: „Bruno Banani nie je pre každého!“
Bruno Banani je svetovo známa značka, ktorej právom patrí jedna z dominantných pozícií na trhu módy a módnych doplnkov. Ponúka luxusnú bielizeň, šperky, hodinky, okuliare, topánky, kabelky a parfémy. Vo svete vôní si Bruno Banani vydobyla imidž dravej značky určenej pre sebavedomé ženy a mužov plných života a energie. Ten, kto siahne po parféme Bruno Banani, jasne a bez ostychu dáva najavo, že sa cíti byť jedinečným, potrpí si na výnimočnosť, ale zároveň mu nechýba nadhľad a vtip. Bruno Banani nikdy nebude voľbou davu, kolektívnej uhladenosti či umiernenosti. Je výzvou, ktorá v sebe snúbi záruku vysokej kvality, štýlu, slobody a nespútanosti.
Aký je vlastne príbeh značky Bruno Banani? Kto stál pri jej zrode? Písal sa rok 1993 a bývalý šéf textilky Tricotex z východného Nemecka Wolfgang Jasser mal zo svojej doterajšej praxe dostatok skúseností a podnikateľ Klaus Jungwickel zase vlastnil malú firmu asi s 30 zamestnancami v Mittelbachu. A tak dali dohromady to najlepšie z východu a západu svojej krajiny i zo seba samotných a značka Bruno Banani bola na svete. Ako prvý signál vyslala do sveta kolekciu luxusnej spodnej bielizne a preslávila sa dovtedy úplne netradičnými metódami propagácie. Bielizeň Bruno Banani sa testovala počas expedície v Afrike, na orbitálnej stanici Mir aj 4 800 metrov pod hladinou mora. Jedna z najprovokatívnejších akcií prebehla v roku 2007, keď do ulíc vyrazili komandá krásnych dievčat, aby kontrolovali stav spodnej bielizne okoloidúcich mužov.
Spolu s ohlasom firmy rástlo aj portfólio ich výrobkov a k spodnej bielizni sa pridali ďalšie komodity módneho tovaru. A, samozrejme, nemohli chýbať parfémy. Od roku 2000 obohatila značka Bruno Banani trh s vôňami celým radom výnimočných parfémov pre mužov a ženy. Dokonalé kompozície vôní spolu s nevšedne krásnym dizajnom flakónov si čoskoro získali pozornosť a popularitu. Rýchlo sa ocitli v centre záujmu všetkých moderných zákazníkov, ktorí si potrpia na štýl, kvalitu a nevšednosť. Kúzlo Bruno Banani začalo pôsobiť a jeho účinky trvajú dodnes. Vyskúšajte aj vy mágiu vôní Bruno Banani. Vymaňte sa zo stereotypu a nechajte prehovoriť nespútanú časť svojou osobnosti túžiacej po výnimočnosti.
A nezabudnite, že Bruno Banani nie je pre každého, je pre Vás!  

Recenzie Bruno Banani Made for Men

4.0
3
3
1
Zobraziť hodnotenie podľa vlastností
vzhľad flakónu
výdrž vône
intenzita
celkový dojem