Collistar After Sun

sprchový šampón predlžujúce opálenie

Collistar After Sun sprchový šampón predlžujúce opálenie
Collistar After Sun sprchový šampón predlžujúce opálenie
Collistar After Sun sprchový šampón predlžujúce opálenie
26,30
Zľava 51%
400 ml
12,82

Kód: COL0293 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Večerné doručenie
už dnes
Osobný odber
už zajtra štvrtok 19. 7. 2018

Popis kozmetiky Collistar After Sun

Prípravok Collistar After Sun poskytne pokožke namáhanej slnkom potrebnú starostlivosť a zároveň predĺži výdrž získaného opálenia.

Vlastnosti:

  • predlžuje opálený vzhľad
  • dodáva zamatovú hebkosť
  • intenzívne regeneruje

Použitie:
Po pobyte na slnku vmasírujte krúživými pohybmi do čistej pokožky.

Vlastnosti

Konzistencia
gél
Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.  

Menu