Olay

Značka OLAY vznikla za pomerne kurióznych okolností. Prvý prípravok totiž vyvinul chemik Graham Wulff ako darček pre svoju manželku, ktorej existujúca hydratačná kozmetika pripadala príliš mazľavá a tuhá. Táto udalosť sa odohrala začiatkom 50. rokov minulého storočia v Južnej Afrike – a dnes má OLAY (spadajúca pod spoločnosť Procter & Gamble) povesť svetovej jednotky vo svojom odbore.

Medzi ďalšie zaujímavosti patrí spôsob, akým Wulff a jeho obchodný partner Jack Lowe OLAY propagovali. Nikde na obaloch totiž nebolo uvedené, čo ten-ktorý produkt vlastne robí. Tlačové inzeráty obsahovali tajuplné výroky typu „podelíme sa s vami o tajomstvo mladistvého vzhľadu“ a nemálo z nich malo podobu odporúčaní a rád čitateľom, ktorých autorkou bola fiktívna publicistka menom Margaret Merril. Obom podnikavcom stačilo len počkať, až bude po OLAY na trhu dostatočne veľký dopyt–- veľkoodberatelia sa im potom začali ozývať sami.

OLAY kladie veľký dôraz na bezpečnosť. Každý rok vykoná cca 400 000 testov kvality a zdravotnej bezchybnosti svojich výrobkov. Všetky prísady pred svojím použitím prechádzajú prísnym posudzovaním. Niektoré kolekcie sú založené na výťažkoch z Aloe vera a uhoriek, zatiaľ čo iné stavajú na blahodarné účinky morského feniklu a ďalších darov oceánu.

Filozofia OLAY je jednoduchá – pružne reflektovať na neustále sa meniace potreby žien a poskytovať im to najlepšie, čo je v súčasnosti v oblasti starostlivosti o pleť k dispozícii. O tom, že sa jej to skutočne darí, svedčí aj celý rad prestížnych ocenení. V tejto súvislosti možno spomenúť napríklad Olay Regenerist, ktorý bol v roku 2006 americkou spotrebiteľskou úniou vyhlásený za najúčinnejší anti-aging krém.

Značka OLAY iste zaujme všetkých jedincov, ktorí hľadajú prvotriednu pleťovú kozmetiku dostupnú za rozumné ceny, chcú sa zbaviť vrások a spomaliť proces starnutia, túžia po zdravej, krásnej, jemnej a pevnej pokožke.

celý text skryť text

Menu
volajte 02 205 702 50 Ceny dopravy a platby