TIGI Bed Head Small Talk

gélový krém pre objem

TIGI Bed Head Small Talk gélový krém pre objem
TIGI Bed Head Small Talk gélový krém pre objem
TIGI Bed Head Small Talk gélový krém pre objem
200 ml
7,20

Kód: TIG0180 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
pondelok 19. 11. 2018
Osobný odber
pondelok 19. 11. 2018
TIGI Bed Head Small Talk
200 ml | 7,20

Popis kozmetiky TIGI Bed Head Small Talk

Popis:
Špeciálny prípravok Tigi Bed Head Styling gélový krém pre objem 3 v 1. Dodáva objem jemným vlasom, energiu mdlým vlasom bez života, definuje, oddeľuje a kontroluje vlasy. Minimalizuje krepatenie. Vlasy sú lesklé a chránené pred tepelným poškodením. Tigi Bed Head Styling gélový krém pre objem je ľahko až stredne tužiaci.

Účinky:

  • dodáva objem mdlým vlasom
  • definuje, oddeľuje a kontroluje vlasy
  • chráni pred tepelným poškodením vlasov
  • zebezpečuje ľahkú až strednú fixáciu

Typ vlasov:

  • Vhodný pre všetky typy vlasov

Ako aplikovať:
Votrite do vlhkých vlasov a tvartujte účes podľa potreby.

Vlastnosti

Konzistencia
gélový krém
Účinok
uhladenie a vyrovnanie vlasov

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).