


Druh balenia | sprej |
Typ vlasov | všetky typy vlasov |
Účinok | definícia a textúra |
Typ pokožky hlavy | všetky typy pokožky hlavy |
Dĺžka vlasov | dlhé vlasy |
Kvôli ležérnemu účesu ako od mora nemusíte cestovať kilometre ďaleko. Pre efekt vetrom zvlnených a morskou soľou rozstrapatených vlasov vám postačí sprej pre plážový efekt TIGI Catwalk Session Series. Flexibilne fixuje účes po celý deň, chráni ho pred vlhkosťou z okolia a dodáva mu matný vzhľad. Užívajte si plážové vlny, kedykoľvek budete mať na ne náladu.
Vlastnosti:
- vytvorí ležérne rozstrapatenie
- poskytuje flexibilnú fixáciu a kontrolu po celý deň
- dodáva účesu matný vzhľad
- rešpektuje prirodzený pohyb vlasov
- chráni vlasy pred pôsobením vlhkosti z okolia
Ako aplikovať:
Sprej nastriekajte rovnomerne od korienkov vlasov až k ich končekom.
Kompletné zloženie
AQUA, SODIUM CHLORIDE, MAGNESIUM SULFATE, PVP, GLYCERIN, SEA SALT, PEG-17 DIMETHICONE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, OLETH-20, POLYSORBATE 20, FRAGRANCE (PARFUM), IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PEG-4, PEG-4 LAURATE, PEG-4 DILAURATE, DISODIUM EDTA, AMINOMETHYL PROPANOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE.
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
- Horľavý aerosól.
Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).