Bourjois 3D Effet Gloss

lesk na pery

Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
Bourjois 3D Effet Gloss lesk na pery
odtieň 29 Rose Charismatic 5,7 ml
5,90

Kód: BOU0254 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
streda 21. 11. 2018
Bourjois 3D Effet Gloss
odtieň 29 Rose Charismatic 5,7 ml | 5,90

Popis kozmetiky Bourjois 3D Effet Gloss

Lesk na pery Bourjois 3D Effet Gloss dodáva perám zmyselnosť, plnší tvar a žiarivú farbu a zároveň ich celých 8 hodín účinne ošetruje.

Vlastnosti:

  • zaisťuje perám vysoký lesk a plný tvar
  • zanechá pery hydratované, jemné a hebké
  • na perách ho takmer necítiť a nespôsobuje pocit lepivosti
  • praktický aplikátor umožňuje precíznejšie a jednoduchšie použitie

Zloženie:

  • jemný kryštalický vosk – dodáva perám objem a lesk
  • vitamín C a E – majú antioxidačné účinky
  • komplex ošetrujúcich a hydratačných látok – chráni a rozmaznáva pery

Ako aplikovať:
Lesk nanášajte od stredu pier smerom ku kútikom. Aplikovať môžete samostatne alebo ako vrchnú vrstvu po nanesení rúžu.

O značke Bourjois

Francúzska značka Bourjois, založená v roku 1863 vizionárom Josephom-Albertom Ponsinom, sa špecializuje hlavne na dekoratívnu kozmetiku. Jej prvými produktmi boli voskové make-up tyčinky, určené výhradne pre potreby divadelných hercov a nesúci vtipné názvy ako „Jealous“ („žiarlivý“) či „Lovesick“ („roztúžený“).
Dnes Bourjois dodáva na trh pestrú škálu výrobkov – maskary, ceruzky na oči, rúže, čistiace mlieka, dezodoranty, sprchovacie gély, parfémy a iné – pričom cielia najmä na ženy. Stále sa však snažia držať svojej pôvodnej filozofie a ponúkať zákazníkom špičkovú kvalitu za rozumnú cenu. Make-upy Bourjois sú odvážne, vkusné a elegantné a hodia sa na každú príležitosť aj náladu. Vôňa vás potom prekvapí svojou zmyselnosťou a intenzitou.
Stojí za zmienku, že „mladšia sestra Chanel“ (ako sa Bourjois sama prezentuje) je doslova posadnutá farbami. V jej katalógu nájdete 400 rôznych odtieňov, pričom štvrtina z nich sa každý rok obmieňa v závislosti od aktuálnych trendov. Veľký dôraz sa kladie aj na dizajn obalov – Bourjois dokonca pravidelne vyrába limitované zberateľské série v štýle vintage.
Bourjois si zakladá tiež na tom, že sa neustále snaží vyvíjať nové, inovatívne prípravky. Okrem iného vynašla maskaru s dvoma koncami (Coup de Théâtre) či práškové očné tiene v šikovnej škatuľke so zabudovanou kefkou (Suivez Mon Regard). Kozmetiku Bourjois s obľubou používajú nielen profesionálni maskéri a stylisti, ale aj celý rad celebrít, ako napr. Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton či členovia populárnej chlapčenskej kapely One Direction.
Značka Bourjois iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať krásne, túžia si vytvoriť svoj vlastný osobitý imidž, sú kreatívni a radi sa líčia.