Eveline Cosmetics Celebrities

tekuté linky na oči

14×
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
Eveline Cosmetics Celebrities tekuté linky na oči
odtieň Black 3 ml
3,90

Kód: EVE1615 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
streda 20. 3. 2019
Osobný odber
streda 20. 3. 2019
Eveline Cosmetics Celebrities
odtieň Black 3 ml | 3,90

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics Celebrities

Očné linky Eveline Cosmetics Celebrities podčiarknu a zvýraznia každé líčenie a zaistia vám zvodný pohľad.

Vlastnosti:

  • vytvorí atraktívny dramatický vzhľad
  • ultra tenký aplikátor
  • s odolnosťou proti oteru
  • sýta a intenzívna farba
  • vykreslí presnú líniu

Použitie:
Nakreslite jemným ťahom linku na viečko. Nechajte zaschnúť. Po každom použití starostlivo uzatvorte.

Vlastnosti

Farba
čierna
Vodoodolné
vodeodolné

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.