GuessGirl toaletná voda pre ženy

16×
Guess Girl toaletná voda pre ženy
Guess Girl toaletná voda pre ženy
Odporúčaná maloobchodná cena
32,50

Ušetríte 39%
100 ml
19,80

-15 % s kódom notino
Kód zadajte v košíku
Nevzťahuje sa na tovar v akcii a vo výpredaji.
Kód: GUS0663 | Na sklade
1
Darček pre vás
V košíku zadajte kód notino a získate zľavu 15 % na parfémy. Zľava sa nevzťahuje na produkty v akcii a vo výpredaji.
Večerné doručenie
už dnes
Osobný odber
už dnes

Popis Guess Girl
Zloženie

Dovoľte si použiť všetky svoje ženské zbrane a byť hravá a sexi v každej situácii. Pomôže vám k tomu toaletná voda Guess Girl s podmanivými kvetinovými tónmi, ktorá z vás vyčarí hviezdu každej spoločnosti. Žiadna z nás nechce zapadnúť v dave, keď môžeme naplno predviesť svoju osobnosť.

  • ovocná, kvetinová vôňa
  • pre ženu, ktorá chce vyniknúť a odlíšiť sa
  • perfektná vôňa na jarné a letné dni

Zloženie vône
Najprv ucítite ovocné tóny nektáru z malín, melóna a bergamotu. Srdce toaletnej vody predstavuje kvetinová aróma orchidey a ľalie. Základ vône, ktorý vydrží na koži najdlhšie, tvoria hrejivé santalové drevo a jemná vanilka.

Príbeh vône
Pod vôňou Guess Girl je podpísaný parfumér Laurent Le Guernec, jej tvárou je prekrásna herečka Amber Heard. Ženskosť je v tomto prípade podčiarknutá aj tvarom flakónika, ktorý má stelesňovať ženské krivky.

Kompletné zloženie

SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.), WATER/EAU (AQUA), FRAGRANCE/PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, PROPYLENE GLYCOL, BHT, RED 33 (CI 17200), YELLOW 5 (CI 19140). Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
Celý text

Zloženie

Tzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo.
Hlava
malina, melón, bergamot
Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
Srdce
orchidea, ľalia
Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň.
Základ
santalové drevo, vanilka
Druh vône
ovocná, kvetinová

O značke Guess

Parfémy Guess | Guess – americký sen. Americká módna značka Guess je známa predovšetkým svojimi odevmi vyznačujúcimi sa vysokou kvalitou, silným slovom v určovaní trendov a kreatívnym marketingom. Nemenej úspešné sú však aj módne doplnky značky, hodinky a šperky, a v neposlednom rade parfémy.
Značku Guess založili v roku 1981 bratia Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, ktorí sa narodili v Maroku a v roku 1977 sa presťahovali do Kalifornie, aby si vydobyli svoj americký sen. V priebehu 70. rokov upútali pozornosť módneho sveta používaním džínsoviny, ktorá v tom čase bola pokladaná za staromódnu. Návrhy bratov Marcianovcov boli natoľko nadčasové, zmyselné a apartné, že zmenili prístup módneho sveta k džínsom naveky.
Dnes patrí značka Guess k tým najuznávanejším na svete a jej ležérna móda a doplnky pre ženy, mužov a deti udávajú životný štýl. Medzi hviezdami, s ktorými Guess spolupracuje na marketingu, sa objavili okrem iného Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni a Naomi Campbell. V 21. storočí sa značka výrazne spája s menom Paris Hilton.
Prvý parfém uviedla značka Guess na trh v 80. rokoch v spolupráci s Revlon, neskôr začala spolupracovať s Coty. V roku 1990 si pozornosť získal dámsky parfém Guess Original s vonnými tónmi mandarínky, grapefruitu, citrónu, jazmínu, hyacintu alebo jantáru. Medzi najznámejšie pánske vône patrí osviežujúci, vzdušný a zmyselný parfém Guess Seductive Homme Blue. Parfémy Guess sú vytvárané v spolupráci s návrhármi vôňou ako Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner alebo Bernard Ellena.
Značka Guess, pôsobiaca dnes vo viac ako 80 krajinách sveta, sa vyznačuje kombináciou lásky k americkému západu s európskou senzitívnosťou a je symbolom mladistvého, sexy a dobrodružného životného štýlu. V priebehu desaťročí Guess podnecoval ľudí k snívaniu so svojimi ikonickým reklamnými kampaňami, ktorými okrem iného urobil veľmi slávnymi celý rad dovtedy neznámych tvárí.
Posolstvo značky Guess znie, že každý môže dosiahnuť svoj skutočný americký sen.  

Recenzie Guess Girl16