Guess – jedna z najžiadanejších značiek na svete
Guess založili bratia Georges, Armand, Paul a Maurice Marcianoví z Marseille vo Francúzsku. Presťahovali sa do Kalifornie a v roku 1981 založili vlastnú spoločnosť. Ich prvým produktom boli džínsy „Marilyn“, ktoré sa navzdory módnej kritike vypredali v priebehu pár hodín. O rok neskôr začali tvoriť prvé reklamy a v roku 1985 predstavili svoje modely v kultových čiernobielych reklamách, v ktorých zahviezdili modelky ako Claudia Schiffer, Eva Herzigová a Laetitia Casta.
V boome 90-tych rokov, kedy na scénu prišlo mnoho nových módnych firiem, značka zaznamenala horšie obdobie, avšak v roku 2000 vyšla s novou kampaňou, ktorá bola ešte viac sexi a tváre mladých ľudí sa obrátili späť k ich modelom. Dnes je Guess celosvetovou a veľmi populárnou značkou, ktorá sa stala symbolom dobrodružného mladého sexi životného štýlu.
Guess ako ju poznáme dnes
V roku 2004 oslávila značka dvadsať rokov svojej kolekcie hodiniek. Vznikla tiež nová kolekcia doplnkov, ktoré zaznamenali úspech a rozšírenie. Predstavené bolo tiež prvé rozšírenie značky o rad doplnkov a dámskej módy pod názvom Marciano. V roku 2007 sa objavil koncept G by Guess zameraný na mladé ženy a dievčatá s prijateľnejšími cenami.
A v roku 2005 sa do predaja dostala aj prvá Guess voňavka. Predaj parfumov sa mohol začať! Na jar sa objavila vôňa Guess for Women, o rok neskôr v lete tiež pánsky parfém Guess for Men. Vedľa amerických pobočiek sa značka rozšírila po celom svete. Dnes je Guess jednou z najuznávanejších značiek na svete pre svoju kvalitu, štýl určovania trendov a marketingovú kreativitu.
Od džínsov po parfémy
Výrobca, ktorý sa venoval výlučne móde, časom získal aj zastúpenie vo svete vôní – Guess ponúka dnes niekoľko parfumov pre mužov a ženy. Prostredníctvom partnerstva so spoločnosťou Revlon vydala spoločnosť Guess koncom osemdesiatych rokov svoju prvú vôňu pre ženy, „originálny“ dámsky parfém Guess pre ženy. Spoločnosť tiež navrhla niekoľko vôní pre ženy a mužov počas rokov 2003 a 2009 na základe licencie s dizajnérskou spoločnosťou Parlux.
Guess neskôr spolupracovala so spoločnosťou Coty a pokračuje vo výrobe a predaji mužských a ženských vôní. V súčasnosti značka ponúka množstvo vôní, napríklad Guess by Marciano pre ženy i jeho dvojička pre mužov, či svoj najpredávanejší pánsky parfém, svieži Guess Seductive Homme Blue. Rovnako ako oblečenie, aj dizajn flakónov tejto značky je veľmi originálny a nadčasový.
Guess parfémy pre ženy
Dámske vône Guess zahŕňajú niekoľko jemných, ženských vôní, ktoré dobre fungujú na denné aj večerné nosenie. Sú dodávané v rôznych štýloch, vďaka ktorým je pre vás ľahké objaviť vôňu, ktorá je pre vás ideálna. Väčšina kolekcií pozostáva nielen z rovnomenného parfumu, ale aj z rôznych doplnkových produktov, ako sú pleťové vody, krémy a ďalšie výrobky na starostlivosť o pleť. Môžu sa tak dokonale kombinovať.
Klasika spoločnosti, parfém Guess Guess ponúka ľahkú kvetinovo-ovocnú vôňu, ktorá je určená pre ženy, ktoré nepohrdnú romantickými chvíľami. Túžite po nežnosti s kvapkou zmyselnosti? Parfém Guess by Marciano zahalí každú ženu do vône nežných kvetín, šťavnatého ovocia a teplého dreva. Táto zmyselná kombinácia prináša ženám všetko, po čom ich zmysly túžia. Guess Seductive je zase opojná kvetinovo-drevitá vôňa pre ženy, ktoré chcú byť vnímané svojím okolím ako nevinné a krásne. V nádhernom dizajne flakónu sa ukrýva skutočný skvost medzi ženskými parfémami. Medzi ďalšie vlajkové lode značky patria kompozície reprezentované kolekciami ako napríklad Guess Girl, Guess 1981, Guess Dare alebo Double Dare.
Guess parfémy pre mužov
Guess prináša aj zmyselné kolekcie parfémov pre mužov. Značka uviedla na trh v roku 2011 pánsku vôňu Guess Seductive Homme, ktorá majstrovsky dopĺňa dámsku vôňu Seductive. Táto orientálno-drevitá vôňa urobí radosť všetkým mužom, ktorí milujú luxusné a silnejšie vône. Na druhej strane je tu Guess Man, aromatický parfém pre moderného muža, ktorý vás omámi svojou sviežou citrusovou vôňou. Svieži a energizujúci, tak by sa dal charakterizovať parfém Guess Man dvoma slovami. Pre odvážnych mužov je zase ako stvorený Guess by Marciano for Men. Ide o citrusovo-korenistú vôňu so suchým drevitým podtónom, ktorá vyjadruje podstatu mužskej sexuality.