Ovládnite hru menom zvádzanie. Dámska toaletná voda Guess Seductive Noir bude vašou tajnou zbraňou, s ktorou máte úspech vopred zaručený. Táto kvetinová vôňa s nádhernými vanilkovými tónmi je neodolateľná, sofistikovaná a sladká – rovnako ako vy.
- hrejivá kvetinová vôňa
- každá žena s ňou ovládne umenie zvádzania
- ideálna vôňa do chladných dní a nocí
Zloženie vône
Toaletná voda najprv odkryje sviežu stopu bergamotu pretkanú jedinečnou vôňou šalvie a pivonky. Neodolateľná aróma ďalej pokračuje kvetinovými tónmi jazmínu či konvalinky, ktoré umocňujú ženskosť a zmyselnosť. Len čo vôňa kvetín trošku ustúpi do pozadia, okúzli vás sladká vanilka spolu s hrejivým zamatom a haitským vetiverom.
Príbeh vône
Vôňa Guess Seductive Noir vznikla v roku 2019 pod taktovkou parfuméra Laurenta Le Guerence. Vonné zložky vyberal maximálne starostlivo a vytvoril tak úplne neodolateľnú vôňu, ktorá získala nezastupiteľnú rolu vo zvádzaní. Táto tajná ženská zbraň plná kvetín podnieti zmyselnosť v každej nositeľke.
Zloženie
Hlava | bergamot, šalvia, pivonka |
Srdce | kosatec, jasmín pravý (arabský), konvalinka |
Základ | vanilka, haitský vetiver, zamat |
Druh vône | orientálna, kvetinová |
Kompletné zloženie
SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.), WATER/EAU (AQUA), FRAGRANCE/PARFUM, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BHT
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
Parfémy Guess | Guess – americký sen. Americká módna značka Guess je známa predovšetkým svojimi odevmi vyznačujúcimi sa vysokou kvalitou, silným slovom v určovaní trendov a kreatívnym marketingom. Nemenej úspešné sú však aj módne doplnky značky, hodinky a šperky, a v neposlednom rade parfémy.
Značku Guess založili v roku 1981 bratia Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, ktorí sa narodili v Maroku a v roku 1977 sa presťahovali do Kalifornie, aby si vydobyli svoj americký sen. V priebehu 70. rokov upútali pozornosť módneho sveta používaním džínsoviny, ktorá v tom čase bola pokladaná za staromódnu. Návrhy bratov Marcianovcov boli natoľko nadčasové, zmyselné a apartné, že zmenili prístup módneho sveta k džínsom naveky.
Dnes patrí značka Guess k tým najuznávanejším na svete a jej ležérna móda a doplnky pre ženy, mužov a deti udávajú životný štýl. Medzi hviezdami, s ktorými Guess spolupracuje na marketingu, sa objavili okrem iného Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni a Naomi Campbell. V 21. storočí sa značka výrazne spája s menom Paris Hilton.
Prvý parfém uviedla značka Guess na trh v 80. rokoch v spolupráci s Revlon, neskôr začala spolupracovať s Coty. V roku 1990 si pozornosť získal dámsky parfém Guess Original s vonnými tónmi mandarínky, grapefruitu, citrónu, jazmínu, hyacintu alebo jantáru. Medzi najznámejšie pánske vône patrí osviežujúci, vzdušný a zmyselný parfém Guess Seductive Homme Blue. Parfémy Guess sú vytvárané v spolupráci s návrhármi vôňou ako Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner alebo Bernard Ellena.
Značka Guess, pôsobiaca dnes vo viac ako 80 krajinách sveta, sa vyznačuje kombináciou lásky k americkému západu s európskou senzitívnosťou a je symbolom mladistvého, sexy a dobrodružného životného štýlu. V priebehu desaťročí Guess podnecoval ľudí k snívaniu so svojimi ikonickým reklamnými kampaňami, ktorými okrem iného urobil veľmi slávnymi celý rad dovtedy neznámych tvárí.
Posolstvo značky Guess znie, že každý môže dosiahnuť svoj skutočný americký sen.