Eveline Cosmetics Gold Lift Expert

luxusný krém na oči a viečka s 24karátovým zlatom

Eveline Cosmetics Gold Lift Expert luxusný krém na oči a viečka s 24karátovým zlatom
Eveline Cosmetics Gold Lift Expert luxusný krém na oči a viečka s 24karátovým zlatom
Eveline Cosmetics Gold Lift Expert luxusný krém na oči a viečka s 24karátovým zlatom
(SPF 8) 15 ml
5,50

Kód: EVE2130 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
utorok 20. 11. 2018
Eveline Cosmetics Gold Lift Expert
(SPF 8) 15 ml | 5,50

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics Gold Lift Expert

Očná starostlivosť Eveline Cosmetics Gold Lift Expert ošetruje pleť očného okolia a dodáva jej potrebnú výživu a hydratáciu.

Vlastnosti:

  • osviežuje a zjemňuje očné okolie
  • rozjasňuje očné okolie
  • vyhladzuje linky a jemné vrásky
  • zanecháva pleť vypnutú a vyhladenú
  • dodáva pleti pružnosť

Použitie:
Ráno a/alebo večer naneste prípravok okolo kontúr očí ľahkým poklepávaním, kým sa plne nevstrebe.

Vlastnosti

Podľa problému pleti
opuchy a tmavé kruhy, spevnenie a lifting
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
zrelá pleť

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.